Öppet Hus Stockholm med Handlingar.se / Open House with Handlingar.se - Onsdag 18/1

Hej allihopa!

Handlingar.se arrangerar Öppet hus onsdagen den 18 januari mellan 19-21. Kom och snacka och projekta civictech! Kan vara vad som inom öppen källkod, öppna data, integritetsfrågor eller vad du vill. Finns WiFi, möjlighet att köpa egen mat och dricka. Inga presentationer - välkommen att vara med på plats och fixa med ditt projekt!

EN: Open House med Handlingar.se. Welcome to join and work on your project! Gratis Wi-Fi. Drinks and food available to buy. No presentations - just action.

Plats / Place: And Hotel Stockholm
(Rådmansgatan/Hötorget via T-bana)

Dag / Day: 2023-01-18

Tid / Time: 19:00-21:00

Kontakt / contact: Handlingar(snabel-a)okfn.se


Alla kan arrangera ett Öppet Hus!

Öppet Hus är en idé som vuxit fram ur nätverket för Civic Tech Sweden. I kategorin för Öppet Hus så hittar du fler Öppet Hus runt om i Sverige - och du och ert projekt kan bjuda in till ett eget Öppet Hus! Det är jättelätt! Så här gör ni:

Läs mer här

Kul en relaterad fråga till just handlingar.se

Jag tycker jag kommit till vägens ände med resultatet av SFS 1999:175 och myndigheterna har nu haft 26 år på sig att leverera och idag 2022-dec ser jag deras svar på min fråga som en tydlig form av myndighets obstruktion

Nästa steg är om jag fattar rätt att prata med Riksrevisionen kan ni svara på hur man går vidare och finns bra svenska/Europeiska exempel…

  • tror det jag ser är bara toppen på ett isberg och allt detta måste granskas…
1 gillning

Ses på Best Western and Hotel imorgon onsdag den 18 januari!

1 gillning